close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס יזמות עסקית– לעשות את זה בצורה נכונה

מערכת שורשח אדר, תשעח23/02/2018

כמה פעמים שמעתם על אנשים שלקחו את היוזמה לידיים והצליחו להקים עסק, לבצע עסקה כלכלית עצומה או לעשות דברים אחרים כמו בספר ואפילו טוב יותר ממה שכתוב בספר?

תגיות:
כמה פעמים שמעתם על אנשים שעשו את זה בגדול? אנשים שלקחו את היוזמה לידיים והצליחו להקים עסק מאפס, לבצע עסקה כלכלית עצומה ולהרוויח או לעשות דברים אחרים כמו בספר ואפילו טוב יותר ממה שכתוב בספר? כמה פעמים אמרתם לעצמכם, שגם אתם רוצים להיות כאלה?

יש שיטות רבות כיצד להיות יזמים, יש אנשים שנולדים עם זה ומגיל קטן כבר מפתחים חוש, יש מי שלומדים את זה בבית אצל ההורים, אחרים לוקחים הימור פעם אחת, מצליחים בו אז הם ממשיכים קדימה, ויש מי שמחליט לקחת קורס מקצועי בעניין בשביל ללמוד את התחום. בדיוק בשביל זה יש קורס יזמות.

קורס יזמות עסקית, הוא קורס אשר מועבר במסגרות שונות, בין אם מדובר במסגרות אקדמיות שונות ובין אם מדובר במסגרות אחרות, כולל מסגרות של השתלמויות, מתנ"סים ומרכזי חינוך שונים, מטרת הקורס היא להכשיר גורמים שונים להכיר את עולם היזמות מזוויות שונות במטרה שיוכלו להשתלב בו. הרעיון הוא לעודד אנשים להיות יזמים בתחומים שונים, דבר שיכול לעזור להם להגשים את החלום שלהם מצד אחד ומצד שני, יכול לעודד ולהרחיב את הכלכלה המקומית.

קורס יזמות עסקית מועבר על ידי מרצים, אשר על פי רוב, יש להם ניסיון תיאורטי ומעשי בתחום. זה חשוב מאחר ולא ניתן ללמוד כיצד להיות יזם, מבלי לדעת כללים ותיאוריות בסיסיות מצד אחד אך גם לדעת כיצד משתמשים בהן במציאות, מצד שני. אותם מרצים מביאים דוגמאות מהניסיון שלהם לצד דוגמאות מהספרות המקצועית.

מה לומדים במסגרת קורס יזמות
קורס יזמות מכיל תחומים שונים. בין היתר לומדים כיצד לפתח ולגבש רעיון, כיצד מביאים אותו אל המשקיעים על מנת שיהיה ניתן לגייס כסף לפיתוח מעשי שלו, כיצד מגייסים כספים, ממי ואיך שומרים על הפיתוח שלנו אחרי שגייסנו עבורו כסף.
כמו כן, לומדים כיצד לשווק ולפרסם את היוזמה, איך מתמודדים עם מתחרים חזקים מאיתנו בשוק, באילו כלים צריך להשתמש בשביל להצליח לתפוס נתחי שוק שונים וכיצד מרחיבים אותם עם הזמן.

במסגרת הקורס לומדים להכין תוכניות עסקיות קצרות וארוכות טווח, כיצד לנהל את העסק, כיצד יוצרים היררכיה עסקית ואיך מנהלים את הקשרים עם צוות העובדים וכל הצוות מסביב שאמור לעזור בניהול העסק, מבפנים ומבחוץ.

קורסים ליזמות עסקית כוללים כמובן שיעורים ולצידם מבחנים ועבודות אשר אמורות לבחון את היכולת של הסטודנטים כיצד הם מביאים לידי ביטוי את מה שהם למדו. במקרים רבים, מדובר על פרויקטים שנמשכים למשך כל תקופת הקורס.

חשוב להדגיש, היום אפשר למצוא לצד קורסים פרונטאליים גם קורסים און ליין, אשר מתאימים למי שאיננו יכול להגיע ולשבת בכיתה ומעדיף ללמוד את הנושא דרך המחשב בבית או בכל מקום אחר שנוח לו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה